mmm, mer testunder!

Doften av jordgubbste slog emot mig när jag kom in genom dörröppningen. Sött, mjukt och romantiskt. Jag tog den sista påsen med just jordgubbste, och satte mig vid hörnbordet. Samtalade med en vän jag inte träffat på länge.

Nu dricker jag äpple&kanel-te med mjölk och en sockerbit i.

Jag tänker på att ni inte får glömma att tävla om priser från Tefrossa.se,
ni får inte glömma att dela med er av eran finaste testund till mig.
Det kan vara tager ur minnet, ur framtiden, ur fantasin - drömmen om den finaste testunden. Ord som beskriver testunden. Det kan vara en novell. Eller en dikt. Det kan räcka med enbart en mening. Bara du delar din finaste testund med mig. Om du klickar här kommer du till inlägget med tävlingen, eller så skriver du bara ett mail till mig  [[email protected]].


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

underbart foto!

2010-01-19 @ 19:39:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ida

jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig. min vän sandra lånade den till mig och sa att jag bara måste läsa den, så jag antar att den är bra :) den låg mest där och var fotovänlig!

2010-01-20 @ 01:05:22
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Elina

Jo det kan vi väl försöka ordna :)

2010-01-20 @ 16:44:45
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0