Stalkers, te & punschrullar

Vinterkalla näsan, boktyngda axeln, nöjda tjejen. På promenad mot norr, väntar på att en bil ska tuta. Telefonen ringer istället och jag möter dem när jag nästan är framme. Vi vänder om och går mot Norra Lillåstrand, norr tycks för mig vara en labyrint, eller så är det bara en främmande stadsdel - som bara är som vilken främmande stadsdel som helst. Hittar rätt port, plingar på och kramas. Malin går på toa och vi står kvar utanför och pratar, därefter soffan. Pratar om stalkers, lite om män, dricker te/kaffe, fantastisk temugg, punschrullar/dammsugare. På med vintermunderingen igen, promenad genom tunneln. Vinterkall näsa och jag låser upp min dörr. Mmm, mer te.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0