Stänga ute världen utanför

När vädret är som idag, då fryser jag långt inifrån, i kroppens alla vrår. Det enda som hjälper är att med hjälp av nerdragna persienner, värmeljus, rökelse, te och värmande musik stänga ute det där kalla och ruggiga. Och ikväll ska jag och Maria försvinna in i en annan värld i biomörkret, vi ska se Avatar och för en stund glömma bort det ruggiga Sverige som väntar utanför.

Carolina Wallin Pérez gör covers av Kents låtar, och det, kan jag lova. Det är värmande musik.
Lyssna här!


Vad är era tips för att stänga ute världen som är utanför fönstret en dag som denna?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Nina-Christin

Hej.

Idag har jag bakat kanelbullar, skrivit ett långt brev till min mormor, och fått härlig inspiration via olika bloggar. (Boktips, inredningsidèer och pysselinspiration.) En riktig trevlig söndag har det blivit. ;)

Hoppas du berättar lite om filmen Avatar sen.

Ha en super vecka - oavsett väder!

2010-01-17 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0