Traderadjungeln

Jag vann en auktion på tradera. Sex tjusiga plåtburkar som ska pryda mitt kök.



Jag känner att jag är väldigt nöjd över att ha vunnit denna aktion. 33 kr landade priset på. Lätt överkomligt kan jag känna. Ett minus med detta, är att jag nog är fast i traderadjungeln, med all dess spänning, igen, kommer nog inte därifrån så lätt denna gång!


(Tetävlingen. Din finaste testund. Tävlingstiden går ut imorgon vid midnatt. Dela med dig nu, av den finaste testunden!)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: karin

skitsnygga Johanna! :)

2010-01-21 @ 20:06:08
Postat av: Bobby

Va fin din blogg blivit, har jag missat, fy mig ...



Ja grymma lådor! Nu är du körd ;P Jag fastna också där ett tag, men sålde saker istället.

2010-01-22 @ 20:55:50
URL: http://brunkiwi.wordpress.com
Postat av: Anonym

Eller så är det sju stycken?

2010-01-22 @ 22:22:27
Postat av: maria

men gud vad fina!

2010-01-23 @ 20:51:34
URL: http://smula.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0