När allt är komplicerat i oändlighet

När dagen främst bjuder på kärleksproblem och tillhörande tårar. Och när allt liksom är komplicerat i oändlighet. Då känns det himla fint att man är vän med grannen på våningen under. För då kan man bli spontant inbjuden på lite öl bara några timmar senare. Och när man kommer dit, då visar det sig att i köket används instrument som gitarr, ukulele och mandolin. Och såklart sång. Stämsång. Mycket Beatles och lite Mamas and the Papas. Ännu en gång har jag fått det bekräftat, musik gör mig glad, SÅ glad - även om det kanske inte löser hjärteproblem.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

(L)

2010-07-24 @ 11:24:45
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tss, tackdetsamma!

Hur känns det nu? Nervös? Pepp?

2010-07-25 @ 21:37:04
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0