Ett foto om dagen i en månad - FAIL!

Ärligt talat. Jag har inte energi nog att köra ett foto om dagen i en månad, inte just nu när det enda jag gör, är att jobba, plugga, äta, sova. Det blir för händelselöst. Jag är aldrig någon annanstans än just Örebro eller Nora. Alla bilder jag tar blir likadana känns det som, för att jag aldrig rör mig utanför min vardag. Så jag ger upp - försöker på nytt när våren kommer och skapar lite liv.

Ikväll blir det barnkalas för min vän Emlan som fyller 21. Tårta och saft, därefter alkohol och utgång. Det blir nog en trevlig afton! Nu ska jag plugga lite, och sen bege mig upp mot stan och se om jag kan hitta något spännande att ha på mig på barnkalaset!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

Åh vad synd att du inte har inspiration eller tid att lägga upp ett foto om dagen. Men det blir sällan bra när man gör något "bara för att". Tror våren kommer bjuda på många fina bilder. :-) Jag ska börja ta mer kort jag också, även om jag nu får nöja mig med en digital historia. ;-)

2010-03-02 @ 12:03:48
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

köp en stavmixer! hur bra som helst - till smoothie, bönbiffar och hummus! :)

2010-03-02 @ 14:12:22
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0