Fredagens festligheter










En bildkavalkad från fredagens festligheter. Det var jag, Emlan och Anna. Tre apor. Nostalgisånger från körtiden och Österriketiden. Musik. Glädje över att snön på balkongen smält bort helt. Galenskap. Fotografering. När klockan började bli mycket tog vi boxen med vin och ett par öl och förflyttade oss till grannen en trappa ner, lyssnade på musik, snackade, vek pappersplan. När Emlans taxikontakt sen inte kunde komma och köra oss billigt till rockbaren, tog vi på oss skorna och promenerade iväg till en kväll där ett par saknade ansikten fanns. En kväll där jag fick prata om det jag är minst intresserad av (politik) med en kille från samma uppväxtsort. I det stora hela är jag väldigt nöjd med kvällen, och jag är glad över fantastiska vänner!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men vad snygg i håret den blonda tjejen är!

Och en jättefin blogg.



Angelica - fotoblogg

2010-03-21 @ 12:17:38
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Ems

Nämen titta vilken fin komplimang jag har fått av Angelica!

Nu blev jag sådär skuttigt glad!

2010-03-26 @ 07:51:48
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0