KENT, Örebro

Finner det lite komiskt att jag var nervösare inför att fotografera en konsert ifrån fotodiket, än vad jag är inför att själv äntra en scen. Men när jag väl kommit in i fotodiket släppte nervositeten. Camela Leierth som var förband, var inte riktigt musik i min smak. Var inte superladdad inför Kent heller, men när de väl steg på scenen och jag stundtals var bara någon decimeter ifrån Joakim Berg - då kändes det grymt bra att vara där. Jag är dock mycket missnöjd med scenljuset, väldigt mycket blått och väldigt mycket rött, dåligt med ljus framifrån. Synd, det är så svårt att få det så bra som man vill då. Men i det stora hela är jag nöjd, mer fotodiken för min del - ja tack.

För att se bilder från Camela Leierth, klicka här.
För att se bilder från självaste Kent, klicka här.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det går säkert att ordna, dock kommer det nog inte se så kul ut :P

2010-03-31 @ 21:41:06
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0