Peppar inför kvällens melodifestival

Efter två otroligt långa jobbnätter har jag nu sovit, tagit igen några timmar. Och nu är jag verkligen utvilad inför en kväll som innebär melodifestival, vin, fest, utgång.

Jag hoppas att kvällens resultat inte gör mig besviken. Ganska många chanser att bli nöjd har jag, då det finns många bidrag som jag verkligen gillar. Favoriter är Anna Bergendahl (tror att hon kan gå långt med sin speciella röst, och sina röda converse), Peter Jöback (hans glitterblick lär ju fånga alla, och även hans underbara röst!). De som är helt okej om de går vidare, men som jag ändå inte kan tro lika stenhårt på är Andreas Johnson, Jessica Andersson, Salem Al Fakir, Timotej. De som sedan kvarstår har jag lite svårt för, Darin, Eric Saade, Ola och Pernilla Wahlgren.

Saknar många, som tex Neo, Alcazar, Anna Maria Espinosa och Sibel.

Vad tänker och tycker du om kvällens bidrag?



Är det inte lite småelakt förresten? Att ha en bild på Salem Al Fakir där de måste sätta texten "Final" rätt över hans ansikte?

Poppar schlagerlistan nu.



Bild på Pernilla Wahlgrens uppträdande på andra chansen i Örebro. Klicka på bilden så
kommer du till mitt galleri på musicstage.se.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0