Fotografering vid Karlslunds herrgård

I förrgår fotograferade jag Björn till hans modellportfolio, vi fotograferade då inomhus. Fick till några riktigt grymma bilder. (Ska visa några fotografier på söndag) Idag fortsatte vi fotograferingen, och fotade utomhus. Vid Karlslunds herrgård, här i Örebro. Många fina miljöer däromkring. Som reflexskärms-hållare idag, hade vi Björns bror Robin. Och här bjuder jag på en behind-the-scenes bild, där Robin inte såg sig för var han gick, utan snubblade in i ett lågt staket - Björn skrattar högt, det går nästan att se!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0