Sommar och festligheter

Tid till att skriva saknas, det händer saker hela tiden. Och äntligen är värmen här, en fantastisk värme.

Kvällen igår spenderades hos min grannes kompis några hundra meter bort. Det dracks drinkar, spelades kort - svåra kortspel, skapades en alfabetslista på spotify och pratades & skrattades. Himla trevliga grabbar finns det.

Ikväll kör jag igen. Med rosévin och vattenpipa som start med en vän här hemma, sen vidare till stans östra delar där det väntas innergårdsfest.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0