Hur en söndag kan se ut

Lite såhär kan en söndageftermiddag se ut. Samla alla härliga människor och gå på restaurant, äta god mat och god dessert. Entrecote för min del, och en härlig chokladfondante som var helt fantastisk.





Senare på söndagen väntade Paranormal Activity på bio, och efter det gick vi bara några meter och hamnade På Hjörnet och fick njuta av akustisk söndag. Underbara söndag och underbara människor i min omgivning.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

du är sådär underbar som en människa nästan aldrig kan bli. men du är det. genomgo, genomsnäll, varm i själ och hjärta! jag blir alltid så glad när du hör av dig hjärtat! vi måste höras mer! du är fin på alla sätt gumman. och ja, sphynxen är så himal underbara. kelgrisar! jag mår bra! bättre än på mycket länge. känner mig äntligen hemma. <3 hur mår du själv? saknar dig massor! massa kramar <3

2010-11-23 @ 15:31:19
URL: http://littlemissunshine.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0