De små sakerna är de som värmer mest

Om man av ingen anledning känner sig lite dyster ibland, så blir man genast glad för att man har fantastiska vänner. Då kan det nämligen hända att det står en sån här kreation på sängkanten när man kommer hem från jobbet en natt.

"Hej! Jag heter Sponge-Jacob. Jag är glad att se dig som du kanske märker. Mina vänner Anna och Caroline bad mig hälsa att de tycker om dig och att du ska skratta och vara glad! Du är välkommen att skratta åt mig, min penis, min hund och min Mitsubishi, för jag har alltid det här smilet!"



Tack fina, bästa vänner!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin;

haha, aw! detta måste vara det charmigaste jag sett på länge (samt fulaste). dina sambos kan ju inte vara annat än underbara!



svar; jajemensan, jag har gått och blivit med hund. i juli fick vi en ny familjemedlem och nu känns det som om att han alltid bott med oss.



förresten vavava; vad har du för dig i norge? det är något som skett rätt nyligen va? (eller är jag bara allmänt sen)



jag mår väl upp och ner hit och dit osv, men överlag är det stabilt och jag fokuserar stenhårt på att klara av skolan. det är enklare att bara göra utan att tänka, på så sätt leker livet lite lite bättre. hur mår du själv hörredu? och hur är livet i grannlandet?

kram!

2010-10-12 @ 16:20:30
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0