En fin Sverige-vistelse

Förra söndagnatten åkte jag till Sverige. Tanken var att spontanbesöka några vänner. Några vänner hade jag bestämt tid med. Mina fem dagar var väldigt schemalagda. Vänner i Örebro skulle kramas på, jag skulle klippa mig. Vänner i Nora skulle drabbas av överraskningsbesök. Och vän i Lindesberg skulle hälsas på och kära Gun Britt - körsångs-ledare, skulle överraskas. Och såklart skulle mamma och pappa besökas. Det blev en otroligt mysig vecka, trots att tiden egentligen gick för fort! Här är lite bildbomb från veckan, synd bara att kameran användes flitigt först de sista dagarna...





Visar mina serverings-skills i Emlans kök.


Emlan, kära vän. Hur lång tid det än går mellan tillfällena vi ses, är stämningen aldrig, aldrig underlig. Du är en sann vän som alltid finns där.




Min fina syster!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det vore jättetrevligt, har du vägarna förbi träffar jag dig gärna över några glas vin eller en fika :) Det skulle vara fint!

2010-10-26 @ 22:44:09
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: Tackar! Frakt till Norge kostar 27 kr, har du svensk internetbank går det att betala via den, annars är det PayPal som gäller.



Trycket gör jag genom att spegelvända trycket och skriva ut det med bläckstråleskrivare på ett speciellt papper som jag sedan stryker fast på påsen. :)

2010-10-27 @ 15:17:07
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: Petra

Å. Bilden med himlen och träden är underbar!!



Kram

2010-10-28 @ 10:20:50
Postat av: love&peace

Fikat såg gott ut^^

2010-11-02 @ 14:51:39
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0