Höstlövsfärger

Fantastiska dag. Fantastiska sol. Fantastiska höstlövsfärger. Fantastiska sambos. Fantastiska pojkvän. Idag är livet sådär perfekt som det ska vara varje dag. Egentligen började denna dag innan vi ens hunnit somna, spontanmiddag klockan 03.00.

På våran shoppingrunda idag hittade jag en fantastisk hösttröja, ett par urläckra skor, ett par häftiga leggings och en snygg tröja som är enkel men perfekt. Nu är jag redo för höst, speciellt om hösten är som idag!


Kristiansand i höstskrud


För att toppa kvällen ska vi sitta i källaren på jobbet och dricka vin!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

..vi borde absolut göra en omgång till med city vs city..

På ngt lämpligt tema.

2010-10-09 @ 16:10:18
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0