Life is good!

Jag är inställd på att det här kan bli den bästa sommaren i mitt liv. Jag har de mest fantastiska människorna i min omgivning, jag har ett jobb med arbetskamrater som i tillägg verkligen är mina vänner utanför jobbet, jag befinner mig i den stad i Norge som har flest soltimmar... Det kan inte bli annat än bra. I dörren bredvid bor min barndomsvän, och två vänner till Min bästa vän. En engelsktalande, så förutom att det blir min bästa sommar någonsin, så kommer dessutom min engelska förbättras märkbart, bara efter 4 dagar känner jag mig SÅ mycket bekvämare.

Ikväll kära vänner, ikväll blir det grillpremiär på balkongen. Och imorgon kör vi en repris. Hade dessutom bikini-premiär på balkongen i förmiddags, somnade till fåglarnas kvitter och de lätta brisarna. Life is good!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin;

återigen är jag sirapsseg och återigen har jag missat en massa, men efter att ha läst ikapp lite så verkar det onekligen som om att du har det riktigt fint (och det glädjer mig)



vad är det för någonting du jobbar med i norge egentligen? (med tanke på att du senast skrev att du skulle få en heltidstjänst) och du, även om det blir så att du blir sverigebo igen till hösten så har du ju ändå haft en himla fin tid, den som har varit. det är långt ifrån alla som tar den chansen du har tagit!

och angående flytten så vet jag inte riktigt om jag tycker att det ska bli skönt eller inte. det känns oerhört kluvet må jag säga. i och med att jag har bott i det här huset i hela mitt liv så känns det i hjärtat, kommer att kännas oerhört i hjärtat, samtidigt som det också på någon form av skräckblandat sätt ska bli oerhört skönt att bara få ta avsked av alla minnen som finns här. dock kommer det dröja ett tag, åtminstone en månad till blir det i furuvik så; jag har tid att försöka vänja mig, hoppas jag!



hoppas du har det fint, fina! Puss påre!

2011-04-13 @ 15:12:48
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

vilket härligt inlägg att läsa, fullt av pepp!

2011-05-02 @ 10:09:15
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Patrikirmelin

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-10-24 @ 07:18:25
URL: http://patrikirmelin.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0