Ljuva Sverigevistelse

Den delen av hemmavistelse, som jag kan dela med mig av precis nu - är bildlös. Men det är delar som kattgos, god mat, spa & äventyrsbad med storasyster, sällskapsspel med familjen, vänskapskramar i solsken, te och prat vid köksbord, en tur på nostalgicafét, bokläsning framför brasan och massa fler fina saker.

Och mer fina saker blir det.

Bio, frisörprat, potatisgratäng, rabarberpaj . . . och mer läsning, och sällskapsspel, och kattmys. På onsdag åker jag "hem" till Norge igen, med sikte på augusti då jag på nytt blir helsvensk igen!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Augusti? Det låter det. Är det studieutbudet som kommer styra vart du hamnar?

2011-04-04 @ 06:58:33

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0