Idag har jag bott ett år i Norge, sammanfattas med ett WOW!

Idag har jag varit här i Norge i precis ett år. Helt sjukt hur tiden har rusat förbi, men vad mycket jag hunnit uppleva. Vilka fantastiska människor jag har mött. Och hur mycket starkare och bekvämare jag har blivit i mig själv. Det håller med ett ord, som rymmer allt. WOW!


Det blir en liten bildbomb, för jag kan inte med ord beskriva mitt år.
Redigerat och oredigerat, här får ni stå ut med blandningen! Och osorterat blir det också!
Alla dessa bilder berör säkert inte omvärlden speciellt mycket. Men för mig finns det ett minne bakom varje bild, och alla minnen har stort rum i mitt hjärta. Fotoalbumet för det år som har gått, det blir välfyllt när det väl påbörjas!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0