Saker att älska

Älskar att kramas med en vän som besökt platser i världen i ett halvår.
Älskar att ha en vän som samlar på speciella plastpåsar.
Älskar att ha en vän som plockar fram stora tekannan när jag kommer på besöök.
Älskar att ha fantastiska killkompisar som ger mig världens största paket med bad-tillbehör, trots
att de kände sig totalt bortkomna efter en halvtimme inne på Kicks.
Älskar att gosa in ansiktet i varm kattpäls med tillhörande spinnande.
Älskar att vakna en morgon och se att det äntligen kommit snö.
Älskar tryggheten som infann sig samtidigt som jag kom HEM.
Älskar att julen stundar runt hörnet.
Älskar den ständigt fulla tekoppen.
Älskar den avkoppling som en bok ger, i kombination med filten i soffan.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, ja ja ja. så fina saker. speciell de om vännerna.

2011-12-21 @ 13:50:59
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0