Från en dag till en annan

Det där med vårjacka igår, tji fick jag. När jag gick hemifrån var marken bar och solen sken lite lätt. När jag sedan varit på jobbet några timmar började snön falla, stora flingor. Och så fortsatte det även när jag gick hem klockan tolv. Så hem kom jag, iklädd en snögubbes skepnad. Smält snö rann ner i pannan, och även i nacken när jag tog av halsduken. Och nu, nu är det åter grått och slaskigt, och jag inser att jag är lycklig för att jag köpte de där gummistövlarna på rean, för dem blir det idag. Och vinterjacka!

Idag jobbar jag till fyra, när jag slutat ska jag sitta och jobba med lite fotografier (har fått ett till fotoprojekt!!) och senare ikväll ska jag på konsert. En kille som heter Marius Sol. Fantastisk musik. Mysig och fin. På denna länk finner ni hans album på Spotify, lyssna och njut av varenda låt.


(Klicka på bilden för källa.)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Ghaaaa, har börjat med "dagens blogg" igen ;)Du får gärna vara med om du vill!

2011-02-11 @ 15:10:32
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0