Plötsligt händer det!

Det var så lustigt, det började med motivationstalk i mitt kök en natt. Bara en dag senare fick jag en förfrågan om att fotografera bilder på en nyfödd liten tjej, när hon väl dyker upp. Dagen efter frågade en kompis om jag ville fotografera hans band. Och dagen efter, frågade samma person som frågade om nyfödd-bilderna, om jag ville ta några gravidporträtt på henne. Vad hände? Helt plötsligt kom det flera fotorelaterade ting på en gång, det gläder mig!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

gud va kul! :)

2011-02-08 @ 15:50:15
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0