Skandinavisk afton

Kvällen igår startade som tjejkväll med god middag och dessert, avlutades med att våra danska grannar (som vi aldrig tidigare talat med face-to-face) inviterades och vi satt och drack vin och öl. Pratade och försökte förstå varandra, skrattade åt alla misstolkningar och alla ord som är desamma men med helt olik betydelse. Skandinavisk afton kan vi kalla det. Mycket trevligt. Och på söndag ska jag baka pepparkakor med dem och få mat lagad till mig. Blir spännande!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0