Underbara Sverige!

Att vara hemma i Sverige på besök över jul var lite för bra och fint nästan. Födelsedagsfirande av mig, av en av de allra bästa! Mammas goda mat och kakor. Julgodis. Kattgos. Puzzel & Sällskapsspel. Familjetid. Jag fick inte nog, det var liksom inte tillräckligt. Och det var lite ledsamt att åka tillbaka, ensam på bussen med allt för mycket tankar om framtid och om saknad. Nu har jag hunnit vara här i Kristiansand i snart en vecka, och om en vecka idag - är jag på Gran Canaria, min första solresa någonsin, det ser jag fram emot...!

Här kommer lite bilder från Sverige-vistelsen.













© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det ser sjukt mysigt ut!

Dumt att jag inte hann hem o träffa dig innan vi for åt olika håll igen. Det kanske blir av i vår. Tycker vi får göra battles des cities igen oxå.. När solen behagar titta fram.

2011-01-03 @ 23:49:38
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0