Underbara Gran Canaria (1)

Att vara borta från snö, slask och gråväder i bara en vecka var egentligen för lite. Men jag skapade mig många fina minnen. Gå ut i vågorna i månskenet med min hand i hans. Promenera över sanddynerna i öken. Gå på bröllop i en kyrka intill havet. Bli välkomnad och väl mottagen i sin respektives släkt! Gå i bara bikini och flip flop i januari. Detta, plus mycket mer. Jag är mer än nöjd med min första solresa, och förhoppningsvis bär det av inom en inte allt för lång framtid igen!

Varnar nu för bildbomb!












Nu blir jag rädd att ni tröttnar på för mycket bilder,
så fortsättning på bildbomb kommer imorgon!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Ser ut som att ni har haft det kallt och kämpigt där nere. ;)

2011-01-17 @ 11:49:33
Postat av: lovisa/polichinelle

åh vilka härliga bilder! de två nedersta och den första är mina favoriter, magi!

2011-01-22 @ 16:26:38
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0