Oslo i chock efter bombdåd

I två dagar var jag i Oslo, tidigt igår åkte jag hem. Idag är hela Oslo i chock och panik. Bomber har smällt i centrum. Gator med personlighet och charm är nu fyllda med glassplitter. Människor har dött och skadats mer eller mindre allvarligt. Jag har ringt de jag känner i Oslo för att veta att de är okej. Det är så obehagligt när något sånt här sker, och ofattbart. Det är inte utan att jag är skärrad, trots att jag är många mil, många timmar från Oslo. Jag tänker på alla, och hoppas att alla tar hand om varandra!
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080585
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0