Oslo, en stund senare

Det händer alldeles för mycket nu, jag hamnar hela tiden efter i allt som sker. Imorgon åker jag till Oslo igen, bara 1½ dag. Därför får ni nu en bunt oredigerade bilder från senaste turen dit. Kändes inte helt riktigt att lägga fokus på mina Oslo-dagar just dagen efter att jag kommit hem därifrån, ville att allt fokus på min blogg skulle vara åt tragedien som skedde i Oslo den dagen...  Men nu, nu kan lite bilder visas!
Fina Oslo-dagar var det, och fina människor omgavs jag utav.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0