Drömmar och mål!

Kortsiktiga mål:
  • Köpa en ny systemkamera och ett bra zoom-objektiv.
  • Tjäna in 3000 kronor på fotojobb innan 2011 är förbi.
  • Lära mig spela gitarr ordentligt, och skriva min andra egna låt.
  • Komma in på utbildningen jag sökt till hösten. (Annars blir det nytt försök till våren 2012.)
Långsiktiga mål:
  • Få en utbildning inom media, få ett jobb inom reklambranschen. Eller något som har med skrivande eller fotografering att göra. Starta eget företag?
  • Resa och upptäcka världen tillsammans med min kamera.
Vill jag, då kommer jag nå mina mål! Det gäller bara att ibland ta det osäkra före det säkra, chansa och kasta sig ut i ovisshet, bara för en stund. Provar man sig inte fram, så når man defintivt inte det man siktar mot. Kör hårt!
Med rätt inställning når jag dit jag vill!

Glöm inte att peppa dig själv, och människor i din närvaro. Uppmuntra alla till att släppa tryggheten en stund.
Vad är dina drömmar och mål?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv, Självklart!! Vad roligt! :D Säg bara till ! ;D

2011-06-13 @ 21:17:47
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: fia

åh, vad duktigt du är! härligt med klara mål, skönt o veta vad man vill.

2011-06-13 @ 21:26:31
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart du kommer nå målen, jag tycker de verkar toppen! :)

2011-06-18 @ 09:23:36
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0