En gitarrspelande man i motljus

Tänk om man kunde spela in perfekta dagar, återspegla precis, precis allt som var. Alla ljud, alla dofter, alla synintryck och alla känslor. Min onsdag skulle ha haft soundtracket av The Cures "Friday Im in love". Den skulle ha doftat av den bästa av alla blomsterdofter - Doftjasmin. Och man skulle fått se solstunden på en brygga vid en sjö, en gitarrspelande man i motljus, man skulle fått se lantliga promenader mellan hus och hagar med kor, man skulle fått se uppdragna byxben och nakna fötter som vadar ut i sjön. Skulle fått höra prat om livet, om allt mellan himmel och gjord.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fia

ja, tänk om man kunde göra en musik video från vissa dagar i sitt liv! typ en för studenten, en för bröllop, en för en galen fest-kväll och allmänna-underbara-dagar. för att minnas!

2011-06-30 @ 10:11:55
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: angelica

Åh, skulle jag med vilja göra :)

2011-07-01 @ 06:40:15
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0