Longboardrädsla under soluppgång

Takfester som varar till gryningen. Longboardrädsla under soluppgång. Doft av sommar hela vägen hem, med Melissa Horn i öronen. Strawberrydaiquiris i bohemisk miljö. Mjuka gitarrtoner. Spontan rosévins-eftermiddag. Interna skämt. Soliga balkongdagar. Sällskapsspel & te.

(Dålig mobilbild, men den ger en viss tanke om hur fantastiskt fint det kan vara med takfest.)
Allt är bara härligt nu.
Jag är så lycklig för att jag flyttade till Norge. Är så lycklig för alla människor jag mött och för allt jag upplever. Mitt nyårslöfte de senaste två åren, har varit "Att våga". Och jag känner verkligen att jag vågar mer och mer, hela tiden.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haru åki Longboard din luring!?



Är så glad för du och att våga saker här i livet.

2011-06-13 @ 00:01:19
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Så fruktansvärt fint med takfest!

2011-06-13 @ 18:45:24
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Rebecca

Vad kul att du gillade tårtan :) Tack! Jag har gått en ettårig KY-utbildning. Nu får jag lära ute i yrkeslivet istället. det känns fint!



och vad härligt att ha en massa takterasser att ha kalas på, jag blir lite avis :)

2011-06-13 @ 19:13:20
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0