Om människor som lämnar avtryck

Lustigt, hur människor kommer och går i livet. Lämnar avtryck, finns nära, försvinner. Ibland försvinner dem för alltid, förlorad vänskap. Ibland försvinner dem, för att skapa avtryck någon annanstans, och sedan komma tillbaka. Det är spännande och lite skrämmande, att tänka på hur många människor man mött i livet. Alla har lämnat ett avtryck, mer eller mindre märkbart.
___

Nu åker min vän Anna iväg på sitt livs resa. Jag vinkade idag hejdå till henne när hon satte sig på bussen hem till Sverige. I juli påbörjas hennes resa, och jag avundas henne, men glädjer mig samtidigt väldigt för hennes skull. Wow vilken upplevelse. Underbara vän, se nu till att ha det helt fantastiskt! Kommer ha dig med mig i tankarna varenda dag!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Dina funderingar sätter ord på mina tankar. Jag känner exakt likadant just nu. Kram!

2011-06-07 @ 18:29:17
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0