Uteserveringar, saknade vänner & smultronlycka

Tänk, att det är så fint att komma hem till staden som man hela livet har lärt känna, gata efter gata. Men att tanken på att bo där på nytt, skrämmer. Det är fint att vara här och hälsa på. Jag spenderar dagar på uteserveringar, en öl i solen. En glass i parken. Iste och loka som törstsläckare på promenad med saknade vänner. Imogen Heap i hörlurarna på bussen mellan olika platser. Grillade middagar och hembakad cheesecake hemma på landet hos mamma och pappa, kattmys och kamerapromenader. Smultronlycka!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh det skrämmer mig som tusan också, men det är fint att hälsa på. Som tur är kommer jag att spendera större delen av mina dagar på skolans internat ute på landet, men vi får väl se hur lång tid det tar innan jag längtar in till stan :p

2011-06-27 @ 21:40:46
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

jag älskar verkligen ditt hår på headern!

2011-06-28 @ 18:32:02
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0