Dags för en Sverigevecka!

Klockan 02.15 går tåget till Oslo i natt. 08.50 går bussen från Oslo till Örebro imorgon bitti. En veckas hemmavistelse bland nära och kära, och jag längtar sådär väldigt mycket. Ska bli mysigt att spela alfapet med mamma, klappa på gulliga katten, sucka åt de vanliga pappa-skämten, hälsa på min syster + pojkvän i Skövde, träffa halvbröderna, krama efterlängtade vänner, besöka min kära gamla körsångs-ledare...  Det blir en fin vecka! Men det kommer vara lite glest mellan uppdateringarna här tror jag, men det ordnar vi till när jag är åter i Norge.

Och då
- då vankas det rosé-premiär på balkongen. Det är bra att ha saker att se fram emot!





Bilder från tidigare Sverige-besök.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Taffer

Halvbröder. WTF? Jag tänker aldrig på dig som halv.

2011-03-28 @ 20:17:34
Postat av: Malin

Jag har praktik i Nora (eller ja, Ås) den här veckan. Vi kanske kan fika lite på Da Capo eller nåt? :)

2011-03-29 @ 09:39:35
URL: http://rumlan.blogg.se/
Postat av: alex

Hälsa Öret! :)

2011-03-30 @ 07:04:27
Postat av: Ems

Tack underbara du! Love u 2, bara för att du är du <3

2011-04-03 @ 17:28:41
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0