En småstad där jag inte funnit småstadsmentalitet ännu

Här i Norge går jag med lätta steg och köper öl på mataffären, de som sitter i kassan känner igen mig - för jag handlar alltid på samma ställe och de har festat vilt på min arbetsplats. En liten stad där man inte direkt är anonym, men här gör det inte speciellt mycket att det känns lite som småstad. För här har jag inte växt upp, och här känner jag inte småstadsmentaliteten i alla skrymslen och vrår. Här går jag med blicken högt och med ett leende på läpparna istället för att ha blicken sänkt, som jag så många gånger haft.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Lider byn av småstadsmentalitet? Tänk dig en plats med 700 invånare. ;) Hoppas allt är bra med dig!

2011-03-04 @ 06:42:19
Postat av: Sofia

..runt 4-5k typ..

Kan ju alltid skriva upp det. Fyller hon tant?

2011-03-06 @ 16:55:18
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0