Om vita trähus och fötter mot snedtak

Den senaste veckan har jag knappt gjort annat än att legat under täcket i min säng och haft fötterna upp mot snedtaket. Lyssnat på musik, sett film & serier, halvsovit. Och tänkt. Vänt huvudet ut och in och försökt vända det rätt igen. Som tur är har våren varit på besök senaste veckan också, så jag har tack och lov varit ute ganska långa stunder också. Njutit av solen i skinnjacka och med solglasögon.


Jag var på en promenad idag, och solen sken till en början - men här hade den hunnit försvinna.

Sådär ser det ut i hela mitt område. Vita trähus och väger som slingrar sig fram.



Huset där jag bor!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

så fint område :D

2011-03-08 @ 04:36:18
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0