Vackra ord om en vacker vänskap!

Jag fick de allra finaste orden i en kommentar av min underbara vän Rosita. Jag var bara tvungen att lägga upp hennes ord här, tusen tack, underbara vän! Dina ord gjorde min kväll!

"Älskade du,
jag förstår att det känns tungt & jobbigt att tänka på att kärleks-kärleken kommer vara så många mil bort, men du kommer som sagt att ha syskonkärlek, föräldrakärlek och vännerkärlek närmare dig.
Oavsett hur dina planer blir, så kommer det gå bra.

Jag har kommit på att jag inte saknar dig, men oj, nej inte så, bli inte ledsen! Det är nämligen så att jag LÄNGTAR efter dig och att få sitta ner med tekopparna rykandes, kortlekarna blandandes och någon fantastiskt god paj som sväller över faten och nere i våra magar. Bara umgås, prata och skratta i timmar.
Att sakna, det innebär att något gått förlorat, att det är liten chans att få återse, men att längta, det är att se framåt och värdesätta ögonblicken.
Och nu låter det kanske som att jag är kär i dig, haha, men det är bara så att du betyder himla mycket för mig & jag är glad att jag fått chansen att lära känna dig.
Såklart hoppas jag på Sverige till hösten, men även om du skulle stanna i Norge eller byta till ett nytt land så vet jag, och du, vi båda vet att vi kommer vara vänner oavsett (:

Jag ville bara berätta det!

all kärlek!"



Bra vänner ska man spara på
värna om och ta väl hand om! <3
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, så fint skrivet. vänner, åh vänner.

2011-03-05 @ 02:58:14
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Fint!

Jag ska dit med Mami. Lite inspirations och vår-resa. Måste bara impuls o hetts köpa ett objektiv innan. :S Förslag?

2011-03-05 @ 22:55:39
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, jag har funderat lite på tamron 28-70 eller motsvarande från sigma. 2,8 i bländare. Absolut.. Kan inte tänka mig något mindre är så sjukt trött på mitt kitobjektiv som aldrig motsvarar förväntningarna..

2011-03-06 @ 08:59:28
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Rosita

hjärta!

2011-03-06 @ 20:03:52
URL: http://hejvardagsmagi.blogspot.com
Postat av: Alexandra

fint skrivet! :)

2011-03-07 @ 15:52:37
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0