En del utav hemmavistelsen

Jag bryter tystnaden med ett litet bildregn. Det är bilder från då jag var hemma - för två veckor sedan. Här går
allt långsamt. Varför skynda? Det var en otroligt fin hemmavistelse. Och tanken på att jag snart vistas hemma
på heltid känns väldigt fin. Även om jag egentligen flyttar hem till ovisshet. Men kanske är det helt okej, istället
för att var dag vara nedtyngd?


Hemma hos Rosita är allt färgglatt. Man kan gå på skattjakt bland hennes växter i fönstret, och allt är bara fint
och mysigt!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0