Mål i livet

Det är viktigt med mål. Mitt viktigaste mål just nu är att finna min självkänsla, jag har tappat den någonstans på
vägen utan att riktigt veta var. Igår kväll skrev jag mitt personliga brev till en skrivarskola som går på distans
våren 2011. Nu väntar word-dokumentet på att fyllas med ord som ska skapa ett arbetsprov. Jag har många
enskilda stycken som är fantastiska - men måste finna en väg för att binda dem samman. Detta är steg ett i
att finna min självkänsla. Jag har alltid formulerat mig genom livet med det skrivna ordet, det är det jag varit
bäst på. Så tillsammans med ord, och en flytt hem till Sverige så tror jag att jag är en god bit på vägen.

Andra mål jag har:
- Fotografera minst ett bröllop 2012
- Ha en fotoutställning 2012
- Resa utomlands, en långresa 2012, eller några kortresor
m.fl.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0