Oslo Vs. Stockholm

Fyra timmar, en mugg kaffe, två koppar te och en ceasarsallad senare är jag hemma. Dagen har
spenderats med V. Från café till café kan vi väl säga. Vilken dag, och vilka härliga människor jag
har i min omgivning.

Jag har bott i Stockholm en vecka nu, och redan känner jag att stadens tusen
trådar börjar nystas upp, och jag lyckas redan binda ihop stadens delar. Jag imponeras, och tänker
mycket på hur tydligt det blir, hur ostabilt psyket blir när man inte trivs på en plats. Oslo var en
fantastisk stad, men den blev aldrig hemma för mig. Stockholm känns efter en vecka mycket mer
Jag, än vad Oslo någonsin gjorde. På fem månader.


Den fantastiska väggen vid utestället BLÅ, i Oslo.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh tack! <3

2012-01-11 @ 21:46:27
URL: http://wildund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0