Earth hour

Det är fint att se vågen som rör sig bland byggnaderna, lampor som släcks, en efter en. Hos mig är det många
fladdrande lågor omkring mig, jag njuter av lugnet dem skänker. Njuter av tystnaden och en rogivande doft
från en rökelse jag tänt, njuter av teét som värmer. Earth hour är en viktig timme, med ett viktigt syfte. En
timmes mörka rum är inte mycket tid att avvara, det klarar dem flesta. En timme att avvara till att tänka på
den värld vi tar för givet.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

i veckan? uppe på "mitt berg"? en effektiv timme i kylan och en myig timme i te och ljussken?

2012-03-31 @ 21:25:27
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0