Karma håller min hand

Jag vet inte vad som hänt, men plötsligt går allting min väg. Karma håller min hand och är inte alls den bitch
som alla pratar om. Måndagen denna vecka, var dagen då uttrycket "alla goda ting är tre" stämde in helt
och hållet. 1. Jag fick klart besked om ett antal veckors heltidsvikariat i sommar (mer blir det!). 2. Jag var
iväg och såg på en lägenhet som kommer vara min till slutet av juli (minst) (och det är en bedrift att hitta
boende här i Stockholm vill jag lova!). 3. Jag fick två gratis-biljetter till premiärvisningen av Treater som jag
pratade så om i förra veckan. Karma, jag tycker om dig! Du kan fortsätta hålla min hand! Jag känner mig
hög på livet, sprudlande av energi och beslut har tagits, som gör att jag ser världen skarpare och klarare
än på lång tid. Underbart!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0