Om fotografen som bor i mig

 
Leta fotomiljöer, hitta häftiga platser och fantastiska vinklar. Den här delen av mig som är en fotograf, bara älskar när någon ställer upp såhär som Rikard, agerar modell och finner sig i det mesta. Som tex en cigarett vid annat tillfälle än fest, bara för att det passade just till fotografiet och helheten. Eftermiddagen då dessa bilder togs kröp jag omkring på knä och satt i skräddarställning, otaliga gånger. Den sidan av mig, den trivs jag väldigt, väldigt bra med! 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det förstår jag! Det är ju så himla härligt att leta motiv och få till riktigt bra bilder.

Svar: Eller hur, det är fantastiskt!
Johanna

2012-10-05 @ 06:53:11
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com
Postat av: Josefin -Happy Days-

Åh, om jag känner igen mig, den biten av mig gör mig hel och lycklig!

Kram!

Svar: Men visst ger det den känslan!? :)Kram
Johanna

2012-10-09 @ 11:41:06
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0