Under murgrönans rodnande blad

 
Under murgrönans rodnande blad, promenaden gick till färgargårdens café och tillbaka till stadens tegelväggar klädda av murgröna. Du stod ut med att bli placerad och ta direktiv, allt för bilden & konsten. Jag tycker mer och mer om Norrköping, café Jolla med sina kaffekunniga ägare. Industrilandskapet. Murgrönan. Människorna. Som en liten fristad när jag behöver pausa från Stockholms snabba steg. 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så himla vackert med höströda blad.

Svar: Bland det vackraste som finns! :)
Johanna

2012-10-03 @ 13:15:14
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com
Postat av: lovisa/polichinelle

superfina foton! du är duktig.

Svar: Men åh, tack! Jag blir så glad för dina ord.
Johanna

2012-10-03 @ 19:02:09
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0