Oslo - en månad senare

 
Ibland infinner sig inte motivationen till att blogga. Men nu, en månad senare ca, berättar jag att jag besökte Oslo i februari. Jag strosade på kända gator, på nya gator. Jag var på loppismarknad i Birkelunden, jag kramade saknade vänner. Jag drack kaffe på kaffebarer med kvalité. Supreme Roastwork, Mocha Java, Tim Wendelboe. Jag spelade spel på tåget. Jag njöt, det var väl den bästa helgen på vad som då, var några evigheter. När jag kom hem kom vardagen åter, och längtan över att komma bort igen. Byta miljö. 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0