What a night, what a night. Taxismitning & Frimis. (lördag)

"Fredrik dök upp en stund, vilket ledde till att vi inte behövde taxin som jag hade beställt! Det blev världens planering angående hur vi skulle ta till flykten ut till fredriks bil- utan att bli upptäckta av den ilskna chauffören som ihärdigt ringde till mig ( utan resultat!).
Vi smet ut bakvägen och fick panik när vi såg taxin stå parkerad precis utanför porten på andra sidan, nervöst fnissande uppstod och sandra var verkligen jätterädd!
Till slut lyckades vi förstå Fredriks instruktioner om vart han stod med sin pärla och vi körde löpning och slängde sedan skrattandes in oss i bilen.
Vilka äventyr man bjuds på alltså!
Jag kommer aldrig mer våga ringa Taxi kurir i örebro..jag är säker på att dom har lagrat mitt nummer och kommer ta ut hämnd om dom får tag på mig!
"

Citerat av Emlan. Om lördagens taxismitning. Som jag liksom, lite har saknat ord till att beskriva.

Jag kan lova, det var viss panikkänsla över att fly ifrån taxin. Vi stod intryckta i portuppgången en evighet, fnissade och hyschade på varandra. Charlotte ringde och jag mest hyschade och fnissade även åt henne. Taxin åkte runt huset och närmade sig baksidan, ännu mer panikfnitter och hyschande, Sandra viskade  "lås upp, lås upp" och jag famlade efter nyckeln som jag satt fast i BH-bandet. Hittade den, men just då förstod vi visst Fredriks instruktioner. Så i klackar sprang vi i vattenpölar, fnissande mot bilen. Sen kördes diverse omvägar för att fumla bort taxin, när vi åkte förbi vägen som korsade min gata, så stod taxin där i korsningen o väntade på att svänga ut. Men fram till Frimis kom vi, utan att ha blivit utskällda av taxichaufför. Han ringde till Emlan X antal gånger. Skräckslagna blickar mot varandra varje gång...

Det, mina vänner. Var mina ord!





(Känner ni lite som jag, att jag inte riktigt matchar dessa två i utseende? Jag är lite mer...brunhårig...)

Efter en stund hittade jag Emma och Madde djupt insatta i ett deeptalk, satte mig hos dem och snackade lite. Sen var plötsligt damerna jag kom dit med, borttappade. Så resten av kvällen hängde jag med Emma och Madde. Drev med diverse killar, blev tvingad att dricka av Emmas cider, fick en hej-puss av en gosse som varit på White night på Satin. (En mycket tjusig gosse!) Totaldissade en snubbe som rökte för första gången - och inte gjorde det med stil. Pratade interngrejer. Räddade Madde från en underlig snubbe. Ansåg att en kille i halsduk var väldigt söt. Skrattade. Dissade efterfester. Utanför roffade jag åt mig en kindpuss från tjusig gosse.

Mycket bra kväll blev det!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja lite städning... Men jag vet inte om det hjälpte så mycket :P



Åh det låter som en helt galen kväll. Nästa gång vill jag följa med ;D

2009-08-17 @ 12:23:51
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Nilo

hahaha galna ni är! varför inte bara säga att ni inte behövde den?:P hihihihi ja hade dött !!!



haha det blir nog videoinlägg väldigt snart så håll utkik när ja gör bort mig :D haha

2009-08-17 @ 13:10:25
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: Karin

Mysig utgång! Pussar från söta killar säger man inte nej till :D

2009-08-17 @ 13:47:02
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: amanda

du lyckades verkligen fånga känslan i din text :)

2009-08-17 @ 13:51:29
URL: http://amandaberglin.blogg.se/
Postat av: Nilo

haha jag garvaaar ihjäl mig till den där bruden.... kanske ska göra en parodi hahahah då får du garva åt mig med :D



söndag är fri än så länge så jag bokar mer än gärna för att fota med dig? :D

2009-08-17 @ 15:18:06
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: Emlan

åh vad fint att du citerar mig madame :P

Vilken kväll alltså!

2009-08-17 @ 17:02:27
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Mia ❤

Fina bilder :)

2009-08-18 @ 15:31:34
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0