Loppisar, stråhattar och söders hjärta

 
I väntan på Sofia i fredags, satte jag mig på en uteservering med de mest färgglada stolsdynor, i en korsning i Zinkensdamm. Dagens mål & syfte; spatsera
från Zinkensdamm till centrum och hitta in på diverse loppisar. Vi vandrade först upp på apberget (bilder därifrån kommer imorgon, cliffhanger!?), därefter
började loppissvängen. Det är inga krav på att köpa, delar av charmen är att bara SE. Jag vill allra helst köpa alla fina möbler jag ser, men det blir ju så
bökigt när jag inte har någon stabil bopunkt. Så jag köpte mest solbrillor, en teburk, penningapung och ett linne (som inte ens var loppisfynd). Vi
landade på Wayne's i Götbacken och intog lite ny energi innan vi spatserade vidare mot centrum och skilda vägar. Nu fortsätter jag drömma
om stråhattar, ännu fler teburkar och om outfits hängande på väggen inne på Beyond Retro. Drömmar, drömmar...!
Sofias bilder från dagen kan ni se HÄR.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0