Första jobbdagen

Nu är jag hemma efter att ha provjobbat min första dag. Det känns bra! Hela dagen har bestått av träningsverk i mage och rygg från gårdagens core-pass, och den har bestått av rengöringsmedel och trasor. Fick veta att det kommer funka att jag kombinerar denna tjänst med tjänsten på äldreboendet, så det är ju toppen!

Just för stunden försöker jag komma på om jag ska ta mig iväg till gymmet o köra afro-dans eller inte. Imorgon blir det troligtvis en stunds yoga i alla fall!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; oja :*



oh, har du fått jobb? eller, iallafall på prov.

2009-04-16 @ 20:25:40
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: fanny

va kul att det gick bra gumman :D grattis! tänk på att träna varannan dag.. för du sliter enormt på musklerna om du tränar fast du har träningsvärk :( var rädd om dig stumpan! hoppas du får en mysig dag :) PUSS&KRAM <3<3<33<3 och sen tänkte jag höra om du är ledig näst nästa helg? 1,2,3 maj :) om jag ska komma då!

2009-04-17 @ 13:12:29
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0