det är burkar med sparad nostalgi

det är du, det är jag. det är den gamla mannen med mustasch och trasiga kläder och den unga mannen med läderportfölj och nyputsade skor. det är ljusen i fönstren och fotspåren i snön, gitarren i hörent och glassplittret på golvet. det är stjärnfall och nakna grenar, månförmörkelser och skeva hjärtan. det är ett barn med glittrande ögon. det är burkar med sparad nostalgi och dofter, viskande röster och hjärtan som räcks från hand till hand. det är solsken och mörker, grönt gräs och trasiga tygskor. klingande skratt och ljuva toner från en annan sorts verklighet.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Aaw, det tror jag var den finaste komplimangen jag fått på länge! Tack sweetie! Jag följer såklart dig med på bloglovin! Kram <3

2009-02-10 @ 23:50:14
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Erik

Sv: Ja, jag dog med!

Och nej, jag bor inte i Sverige, trodde det framgick rätt så tydligt på bloggen men det gjorde det alltså inte. Haha ;P

2009-02-11 @ 02:26:57
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: anna

HALLÅÅÅ, ge mig lDnkar till fotobloggar :F

2009-02-11 @ 08:30:43
URL: http://annaingvarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0