Stevie Wonder är fullkomligt underbar!

ibland minns man saker som man tyckt om otroligt mycket för en period sen. idag är det stevie wonder jag minns, eller, det var i själva verket igår jag började minnas honom. men jag fortsätter med det idag. helt otroligt skicklig! älskar hur många låtar som helst med honom! ett exempel på en fullkomligt underbar låt, är lately, den kan ni lyssna på här nedan. och jag ber er: gör det, lyssna! gärna hög volym. underbar!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

åh, när danny sjöng den i idol :D hihi

2009-02-05 @ 11:19:00
URL: http://annelieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0