Tacos & umgänge

Nu är jag hemkommen efter en fototur i nora, lite tacos och umgänge med charlotte. Det var trevligt! Och tacos slår ju aldrig någonsin fel! När jag nu kollat det som kollas skall, då ska jag bränna ut januaris foton på en skiva, och sen köra en total ominstallation av min dator, underbart! Och under tiden som den installeras om ska jag städa i köket - det ska bli skinande rent, om jag hinner ska jag även ge mig på toaletten, eller rummet. Imorgon kommer mr elektriker hit vid 11 och ska kolla vad han behöver för saker för att sätta in eluttag, ska även fråga honom varför mitt element inte funkar som det ska...

Nu: ominstallation. Bilder från dagen visar jag senare...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin

TACOS! Fyfan vad länge sedan man åt det. Jag känner tacosabstinensen :p

2009-02-04 @ 21:09:11
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var helt sjukt, vi hörde en duns och sedan var den lilla fågeln i slafsor... naturen är grym :P



Lycka till med omstalleringen!

2009-02-04 @ 21:39:14
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/
Postat av: fanny

åh, jag velar fram och tillbaka varje dag när det gäller utbildningen och har några altenativ som jag tänk på.. 1. personligcoach (med eget företag) 2. någonting inom ledarskap.. tex chef, projekledare (jag är en ordningsmänniska och är bra på att organisera, planera och framförallt få andra att jobba :P 3. redaktör på en tidning. antingen inredning eller tex en hälsotidning (jobbar jag på en hälsotidning skriver dom mycket om personligutvecklig som jag verkligen brinner för) men nu ska jag först och främst plugga upp dom här tre ämnena och sen får jag se vilka kurser jag ska läsa mer för att ha större chans att komma in på högskolan :) man kan ju tex. läsa "ledarskap" på komvux, 50 poäng, så har man mer erfarenhet när man väl kommer ut i arbetslivet. haha, mycket att tänka på :$ hur vill du göra? ska du plugga? eller har du utbildning? va mysig att vara med din kompis. hoppas att du får en mysig kväll gumman :) puss&kram

2009-02-04 @ 21:53:35
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åååh, taco <3<3

2009-02-04 @ 22:13:21
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: Natta

jag har ju inte direkt fått jobbet :D haha men något jag hoppas på :)

2009-02-04 @ 22:51:23
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0