Nu är jag ensam igen

Nu har mamma åkt hem. Och jag är lämnad helt åt mitt öde för första gången sen i torsdags morse. Det känns lite konstigt, såklart. Mycket har dock hunnits med.

I torsdags kom mamma hit, vi köpte två bebisplagg och gick sedan till min kusin som har en två månaders jakob, han låg i min famn och var världens gulligaste, han fick mig på fall - och jag vet hur och var min arbetslöshet kommer tillbringas, känns det som!

Igår åkte jag, mamma + moster tåg till stockholm, irrade bort oss i stan, gick i affärer, jag agerade reflexskärm-hållare då min kusin fotade min andra kusin, ser fram emot bilderna- mycket! Inget inhandlades. Åt otroligt god chicken curry på resturangen bollywood. På tåget hem förälskade jag mig lite i killen snett emot mig, vi (+ mamma och moster) skrattade tillsammans åt ungen i sätet på andra sidan mittgången, ca 1½ år. Gäspade, åt lite kexchoklad. Kom hem och kollade på engelska trädgårdar, lets dance, läste och sov.

Idag. Ätit frukost med mamma, spelat lite kort. Följt henne till bussen, köpt toapapper. Och här är jag nu. Ska läsa massor av blogginlägg. På bloggkoll står det 100+, så det blir långläsning här.


(För övrigt är det bara 6 st som följer mig än så länge,
på gamla bloggen var ni 19. Så, var är ni gott folk?
Klicka på ikonen här nedan så är ni helt med igen!


bloglovin
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0